Monday, October 31, 2011

Pakej Kelas Tuisyen - Sekolah Menengah

Testimoni dari pelajar:

"Pusat Bahasa Pelangi merupakan pusat tuisyen yang saya impikan selama ini. Semenjak saya tuisyen di sini, saya berasa pencapaian saya dalam akademik semakin hari semakin meningkat. Oleh itu, saya ingin meneruskan pembelajaran saya di sini sampai SPM. Dari segi yuran, amat berpatutan dan murah jika dibandingkan dengan pusat tuisyen lain. Di Pusat Bahasa Pelangi, tempat yang selesa dan pelbagai kemudahan disediakan seperti cafe. Guru-guru yang mengajar di sini amat bagus dan setiap pelajaran pasti ada tips-tips yang boleh digunakan dalam peperiksaan"
ALLIYA NURHARISSA, pelajar sekolah SIGS,TNGKATAN 3 2011. 


Untuk sekolah menengah, kami menawarkan kelas :


Tingkatan 1 & 2 : Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris, Sains & Matematik

Tingkatan 3 : Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris, Sains, Matematik, Sejarah & Geografi

Tingkatan 4 : Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris, Sains, Matematik & Matematik Tambahan

Tingkatan 5 : Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris, Matematik, Sains, Fizik, Kimia, Matematik Tambahan & Prinsip Akaun.


Kelebihan Pusat Bahasa Pelangi:


1. Kami berpengalaman dalam industri ini sejak 2003

2. Konsep yang kami gunakan dalan kelas adalah easy, fun & enjoy

3. Bilangan pelajar dalam satu kelas yang kecil iaitu 8-10 pelajar

4. Setiap sesi pembelajaran adalah 1 1/2 jam per sesi

5. Tenaga pengajar yang bertauliah (berkelulusan univerisiti)


Testimoni pelajar:

"Pada pendapat saya, pusat tuisyen ini banyak memberikan saya bantuan dalam pelajaran saya. Yuran di pusat tuisyen ini sangat berpatutan. Suasana di dalam kelas amat menyeronokkan kerana cara guru-guru di sini mengajar tidak begitu formal dan sangat senang untuk saya fahami. Dari segi tahap pencapaian, keputusan matapelajaran yang saya pelajari meningkat selepas cikgu mengajar saya 'formula-formula' yang senang untuk di ingati. Walaupun pelajar ramai di dalam kelas dan menyebabkan keriuhan, namun cikgu dapat mengawal dengan baik. Cikgu di pusat tuisyen ini seorang yang 'gila-gila' dan membolehkan cikgu bergaul dengan kami tanpa sebarang masalah. Dengan kata lain, saya memang suka belajar dan menimba ilmu di sini"

Syadza Syazani , pelajar sekolah SIGS, Tingkatan 3, 2011



Promosi untuk kemasukan sesi 2012:

Jika pendaftaran dilakukan dari 1/11/2011 - 15/11/2011:


1. FREE REGISTRATION

2. FREE FOR PAYMENT MISCELLANEOUS FEES

3. DISCOUNT 10% FOR MONTHLY FEES


PUSAT BAHASA PELANGI (SINCE 2003)

HQ: No 5A, Jalan Kebudayaan 1A, Taman Universiti, Skudai (012-7507659 / 07-5205246)
Cawangan : No 48A, Jalan Enau 15, Taman Teratai, Skudai (012-7560895)



No comments:

Post a Comment